Wednesday 18 January 2012

ANSWER FROM RADIO DNIPROVA KHVYLA (RADIO DNIPRO WAVE)

  Olexandr from Radio Dnipro Wave had answered to my audio reception report and confirmed that QSL card will be send me very soon. Also he wrote that my region of Lviv should be "dead zone" and reception of this station is impossible. But, sometimes thanks to stratospheric propagation it becomes possible. So, I am happy that I received its signal, because this station is DX for me!

 Звертається до Вас Ігор. Хочу спершу привітати Вас з Новим
Роком та Різдвяними Святами!
 Я захоплююся короткими хвилями. Слухаю радіо з 1984 року.
> Сьогодні прослухав Вашу програму на частоті 11980 кГц з 0816 до 0830
за Всесвітнім часом. З 0830 сильні завади по сусідньому каналу (11975).
Ваш сигнал не чути.
> Ви ретранслювали програму " Україна сьогодення" УР-1. Я записав якість
прийому. Надсилаю Вам ці записи. Сподіваюся, що вони будуть для Вас
корисними.
> Для прийому я використовую приймач Degen-1121 та активну рамкову
антену Degen-31MS.
> Буду надзвичайно вдячний Вам за підтвердження мого рапорту QSL карткою
чи листом, який засвідчував би мій прийом Вашої станції. Яка Ваша
поштова адреса? Якщо би Ви надіслали мені Вашу поштову адресу, я би
надіслав Вам конверт для зворотньої відповіді.
 Сподіваюся на Вашу відповідь.
> З повагою,
Ігор

Шановний Ігор! Дякуемо Вас за таку  чудову  інформацію зі Львова. Також
вітаємо з Різдвом Христовим  та наступаючим Новим роком!
Прийом у Львові це завдяки стратосферному проходженню, бо це повинна
бути  "мертва" зона. Так, що для Вас наша станція є DX станція.
Ми працюємо по вихідних днях з 9-00 до11-00 за київським часом за
угодою з НРК "Україна".
Напрямок антен-80гр. Вид передачи СОВП, два передавача і дві антени.
Один сигнал несучий частоти, а один боковий з подавленой несучей (SSB).
Вихідні дані у кінці кожного часу.
QSL картка для вашої прийомної станції обовязково буде надіслана на вашу
адресу.
А поки до побачення.

No comments: